مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:در پنج ماهه نخست امسال روزانه ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر از انواع فراورده‌های نفتی در استان تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال تأمین و توزیع روزانه بیش از ۴ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان انجام شده است گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و شرایط جوی استان، تأمین انواع سوخت‌های مورد نیاز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

گیتی منش با اشاره به شرایط جغرافیای استان و وجود نقاط صعب العبو استان افزود: با فعالیت و همکاری مطلوب ۶ شرکت حمل ونقل و ۲۰۹ دستگاه نفتکش، روزانه ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان جهت تامین سوخت مورد نیاز بخش‌های کشاورزی، صنایع و نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در استان تأمین و توزیع شده است.

اوگفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۹ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت گاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه فرایند توزیع این میزان سوخت به صورت الکترونیکی انجام شده است، افزود: اختصاص سهمیه به کشاورزان استان بر اساس زمین زیر کشت و ادوات کشاورزی موجود انجام می‌گیرد.

گیتی منش گفت: سوخت بخش کشاورزی توسط ۲۹۹ باب فروشندگی در روستا‌ها و بیش از ۴۲ باب جایگاه سوخت در استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.