اعمال قانون بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو متخلف در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۱۰ هزار و ۳۲۹ دستگاه خودرو متخلف مشمول جریمه ۱۰، ۵ و ۲ میلیون ریالی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در مدت زمان اجرای طرح ممنوعیت ترددی  سه هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو توسط نیروهای پلیس راه اعمال قانون شدند.

او افزود: همچنین ۲ هزار و ۶۳۲ دستگاه از این خودروها مربوط به جریمه ۱۰ میلیون ریالی و یک هزار و ۲۰۰ دستگاه نیز مربوط به جریمه پنج میلیون ریالی شدند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به برداشته شدن ممنوعیت تردد بین استانی، از آغاز محدودیت ورود به شهرهای نارنجی و قرمز و خروج از آنها خبر داد و ادامه داد: جریمه این کار برای خودروهای متخلف به ترتیب ۵ و ۱۰ میلیون ریال خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی در این مدت نیز اشاره کرد و بیان داشت: در طرح ممنوعیت ترددی یک هزار و ۱۰۷ دستگاه خودرو نیز در شهرهای استان کرمانشاه اعمال قانون شدند.

او با بیان اینکه یک هزار و ۹۰۷ مورد از جریمه های صورت گرفته ۱۰ میلیون ریالی و ۱۰ مورد نیز ۵ میلیون ریالی بوده است، تاکید کردد: در مدت اجرای این طرح پنج هزار و ۳۹۰ دستگاه خودرو نیز به خاطر تردد در ساعات ممنوع شبانه (۲۲ تا ۳ بامداد) مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی شدند.

سردار جاویدان همچنین از عودت یک هزار و ۹۴۴ دستگاه خودرو و ارائه تذکر لسانی به سه هزار و ۶۰۲ راننده توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در زمان اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت ترددها خبر داد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.