فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۶۰ هزار عدد انواع لوازم پزشکی و بهداشتی احتکار شده به ارزش ۸ میلیارد تومان در شهر زاهدان خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت‌: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتندکه نشان می‌داد فردی سود جو اقدام به احتکار مقادیری قابل توجه سرم خوراکی و انواع لوازم پزشکی و بهداشتی در ۲ انبار بزرگ در شهرستان زاهدان کرده است.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از موضوع، هر ۲ انبار محل احتکار این اقلام را در سطح شهر زاهدان شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از این ۲ انبار بیش از ۶۰ هزار قلم انواع لوازم پزشکی و بهداشتی احتکاری شامل: سرم‌های خوراکی، قرص‌ها و مکمل‌های رژیمی، تجهیزات دندانپزشکی، دستگاه‌های سنجش فشار و قند خون، مواد ضدعفونی کننده و ... که هیچکدام مدرکی دال بر نگهداری قانونی نداشته و در سامانه انبار‌های وزارت صمت ثبت نشده بودند کشف شد.
سردار طاهری با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار