ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی یک فرد را با ۱۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خودرویی دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی فردی که با وعده واگذاری خودرو با سهمیه ویژه فروش از ۱۸ شهروند اراکی ۱۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کردند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در این رابطه گفت: با ارائه شکایت تعدادی از شهروندان اراکی در خصوص کلاهبرداری میلیاردی از آنان از سوی فردی سودجو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سردار مفخمی افزود: در مراحل تحقیقات مقدماتی ماموران انتظامی مشخص شد که فردی با وعده دروغین امکان تهیه خودرو با قیمت کارخانه به متقاضیان از طریق سهمیه ویژه یکی از دستگاه‌های دولتی، مبالغ مختلفی از هر متقاضی دریافت کرده و نه تنها خودرو را تهیه نکرده بلکه مبالغ دریافتی را هم به شاکیان بازنگردانده است.

او اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده به مرجع قضائی، متهم شناسایی و دستگیر شد و با بررسی‌های تخصصی حساب‌های مالی این فرد، مشخص شد که او مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال به شاکیان خود بدهکار بوده و از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: متهم پرونده با دستور قضائی به زندان معرفی شد و تحقیقات تخصصی، در این خصوص با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.