دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌ها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میثاق معمارزاده، دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل حضورش در این باشگاه اظهار داشت: از گذشته خیلی دور طلبی از پرسپولیس دارم. امیدوارم به طلبم برسم. این رقم زیاد نیست. سال‌ها از طلب من از باشگاه پرسپولیس گذشته و ارقام آن زمان در حال حاضر پول خیلی زیادی نیست، اما به هر صورت قول دادند که مشکلات برطرف شوند.

او افزود: هنوز جایی برای مربیگری مشغول نشدم البته در کلاس‌های مربیگری شرکت کردم. برخی بدهی‌ها پرداخت شده و تعدادی از طلبکاران هم قرار است پول خود را دریافت کنند. با مدیر حقوقی باشگاه صحبت کردم و قول دادند طلب من را هم، در آینده پرداخت کنند.

معمارزاده در مورد شرایط سرخ‌ها اظهار کرد: پرسپولیس با توجه به شرایط خوب سال‌های اخیرش تیم خوبی دارد و نفراتی هم که به این تیم آمده‌اند می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند تا شرایط بهتری به دست آورد. پرسپولیس با هر بازیکن و شرایطی همیشه پرسپولیس است. بازیکنانی هم که امسال جذب شدند خوب هستند. رضا اسدی را از نزدیک می‌شناسم و می‌دانم کیفیت خوبی دارد.


بیشتر بخوانید


دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درباره دلخوری حامد لک از دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: حامد لک را می‌شناسم و عملکرد خیلی خوبی هم در پرسپولیس داشته است. برای من که سال‌ها دروازه‌بانی کرده‌ام دلیل مشخصی ندارد که دروازه‌بان تیم قهرمان با وجود کلین‌شیت‌های زیاد چرا به تیم ملی دعوت نشده است. باید دید چه دروازه‌بانانی به تیم ملی دعوت شده و چه شرایطی داشته‌اند. در حق لک کوتاهی شد و او باید به تیم ملی دعوت می‌شد. 

معمارزاده در خصوص حضور برخی دروازه‌بانان کشورمان در فوتبال اروپا مثل پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده توضیح داد: این موضوع خیلی خوب است و در گذشته چنین حالتی وجود نداشت. راه برای دروازه‌بانان ایرانی باز شده و کمک می‌کنند سطح بین‌المللی هم وارد فوتبال کشورمان شود. شرایط امیر عابدزاده و بیرانوند را پیگیری می‌کنم  و نیازمند هم به تازگی به اروپا رفته و حضور آن‌ها در فوتبال اروپا می‌تواند خیلی مفید باشد.

او درباره دیدار تیم ملی مقابل سوریه در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: تیم ملی ما راحت سه چهار گل از سوریه پیش است و این تیم برای ما حریف قدرتمندی نیست. تیم ملی کشورمان با این شرایط روانی به راحتی از سد سوریه رد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار