بیمارستان‌های می‌ سی سی پی آمریکا در حالی با کمبود نیرو در بحبوحه کرونا روبروست که بسیاری از پرستاران بر اثر فشار‌های عصبی ترجیح داده اند شغل خود را ترک کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، ایالت می‌ سی سی پی آمریکا هم اکنون از دو سو با تهدید‌های مرگبار احتمالی رو به روست: تهدید از خارج از ایالت به خاطر طوفان احتمالی درجه ۴ و تهدید در داخل به خاطر کرونا.

می‌سی سی پی از جمله ایالت‌هایی است که پایین ترین میزان واکسیناسیون در برابر کرونا را دارد و سویه دلتا‌ی کرونا باعث شده است بیمارستان‌های این ایالت مملو از بیماران کرونایی باشد. شمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها به سطح جدیدی افزایش یافته است.

تخت‌های خالی زیادی در آی سی یو‌ها باقی نمانده است و اکنون بیمارستان‌ها با کمبود نیرو رو به رو هستند. فشار عصبی ناشی از این بیماری مرگبار و بی پایان باعث شده است بسیاری از پرستاران این شغل را کنار بگذارند.

فقط ۳۸ درصد جمعیت می‌سی سی پی هر دو نوبت واکسن کرونا را زده اند. اوضاع در مناطق ساحلی حتی بدتر است و فقط حدود ۳۰ درصد مردم واکسن زده اند که موجب افزایش شمار موارد ابتلا و بستری شده است. مقامات هشدار داده اند تخت کافی موجود نیست، با این حال مشکل کمبود جا نیست، بلکه کمبود نیرو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار