راه اندازی ۲ رشته تحصیلی در دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب

۲ رشته مهندسی عمران و رایانه گرایش نرم افزار مجددا در دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب فعال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز پیرو رئیس دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب گفت: دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب در سال‌های گذشته به دلیل نبود زیرساخت‌ها و امکانات با رکود جدی مواجه بوده و تنها سه رشته مهندسی عمران، رایانه گرایش نرم‌افزار و مهندسی صنایع در این دانشکده ارائه می‌شد که به دلیل مشکلات ذکر شده از سال ۱۳۹۶ پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری در این رشته‌ها ممنوع شده بود.

او افزود: این رشته‌ها در دفترچه آزمون سراسری سازمان سنجش در سال ۱۴۰۰ نیز فراخوان پذیرش دانشجو (زن و مرد) در این رشته‌ها اعلام شده است.

 پیرو با اعلام آمادگی برای پذیرش دانشجو در رشته‌های مهندسی عمران، رایانه گرایش نرم‌افزار و مهندسی صنایع، مجددا در دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب گفت: برای هر یک از این رشته‌ها حدود ۲۵ نفر ظرفیت پذیرش دانشجو (زن و مرد) داریم.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب همچنین از تجهیز کارگاه‌ها و انجام تعمیرات در دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب خبر داد و گفت: خوابگاه مورد نیاز برای اسکان دانشجویان گرامی نیز تامین شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

پیرو از حمایت‌ها و پیگیری‌های دکتر اعلمی‌آل‌آقا ریاست دانشگاه رازی، دکتر بخشی‌پور نماینده مردم اسلام‌آبادغرب در مجلس شورای اسلامی و دکتر سالمیان معاون محترم آموزشی دانشگاه در احیای رشته‌های دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب قدردانی کرد.

او افزود: از آنجایی که تامین زمین مناسب برای احداث دانشکده از مصوبات سفر هیات دولت وقت به شهرستان است، متاسفانه تاکنون باوجود پیگیری‌های زیاد نتیجه عینی و عملیاتی حاصل نشده است؛ انتظار می‌رود برای برون رفت از این وضع موجود و تحقق مطالبه بحق مردم شهرستان همت همه جانبه‌ای از طرف مسئولان ذی ربط صورت گیرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.