١۴ طرح و پروژه کشاورزی، برق رسانی و راه روستایی در ایرانشهر افتتاح شد

فرماندار ایرانشهر گفت: در ششمین روز از هفته دولت ١۴ طرح و پروژه راه روستایی، برق رسانی و کشاورزی با هزینه ای افزون بر ١۴۵ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

علی شعبانی فرماندار ایرانشهر در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح های عمرانی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:این طرح ها در حوزه های برق رسانی، آسفالت روستایی و سیستم آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ بر ١۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی با حضور کوثری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان افتتاح شد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل نیرورسانی، احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق شهرستان با اجرای ٢۴ کیلومتر شبکه متوسط، ٢٢ کیلومتر شبکه ضعیف، و نصب ٣۴ دستگاه ترانس است که با اعتباری بالغ بر ٧٨ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و  هزار و ١٢۵ خانوار روستایی از نعمت برق بهره مند شدند.


بیشتر بخوانید:

ششمین کشتی گندم اهدایی هند به افغانستان در بندر چابهار پهلو گرفت

پهلوگیری پنجمین کشتی ترانزیتی هند به افغانستان در چابهار

سیستان‌وبلوچستان بهترین ظرفیت تولید و صادرات کشور را دارد


فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: بهره‌برداری از سه طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح ١١٧ هکتار با هزینه ٢۵ میلیارد ریال و زیر سازی و آسفالت راه روستایی روستای گنج آباد از توابع بخش مرکزی بطول ٨ کیلومتر با اعتبار ۴١ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاحی امروز بود.

وی بیان کرد: خدمات ارزنده نظام در منطقه مانند خورشید می‌درخشد و مردم شکر گذار این نعمت ها هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار