مهلت ارسال آثار به سوگواره بین‌المللی مهر محرم به میزبانی سمنان پانزدهم مهر ١۴٠٠ تعیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سوگواره مهر محرم امسال با دو سوگواره حسینی دیگر تحت عنوان سوگواره بین المللی "ملت امام حسین (ع) " همزمان برگزار می‌شود و به همین دلیل ابعاد بین‌المللی سوگواره مهر محرم امسال به مراتب متفاوت‌تر و گسترده‌تر خواهد بود.

فرشید فلاح با دعوت از هنرمندان و مردم سراسر جهان برای ارسال عکس و فیلم کوتاه به این سوگواره از آیین‌ها و عزاداری‌های حسینی، روش‌های خانگی، به سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم گفت: مهلت اولین ارسال آثار به این سوگواره ۱۵ مهر ماه تعیین شده که احتمال دارد تمدید شود.

فلاح، زمان برگزاری اختتامیه این سوگواره را نیز دهه فجر امسال بیان کرد و گفت : امسال برای تجلیل از برگزیدگان این سوگواره بیش از ۸۰۰ میلیون ریال جایزه تعیین شده است.

داوطلبان حضور در چهاردهمین سوگواره ملی، هفتمین مسابقه بین المللی و سومین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم می‌توانند از طریق ثبت نام و بارگذاری در سامانه پلتزار (شبکه فعالان فرهنگی دیجیتال) به آدرس www.platzaar.ir و نیز با ثبت نام و بارگذاری در سایت مهر محرم به آدرس www.MehreMoharram.ir در این سوگواره شرکت کنند.

انتهای پیام/  گ

 

برچسب ها: فرهنگ و ارشاد ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.