مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان از هزینه ۲۴ میلیارد تومانی برای اجرای آسفالت در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمدرضا فیضی‌منش، مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان در جمع خبرنگاران از اجرای روکش آسفالت و لکه‌گیری و ترمیم سطوح معابر به میزان ۲۰ هزار تن معادل خبر داد و اظهار کرد: این عملیات به میزان ۱۲۴ هزار متر مربع با مبلغ ۲۴میلیارد تومان انجام شده است.

او با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارائه خدمت‌رسانی مطلوب است گفت: برای بهبود عبور و مرور شهری و با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، کار عملیات اجرای آسفالت به طور مستمر و متوازن در معابر و خیابان‌های نواحی چهارگانه منطقه ۳ با هفت اکیپ در دست اجراست.

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان افزود: به منظور مناسب‌سازی خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و تأمین سطحی ایمن در معابر، این عملیات با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.

فیضی‌منش افزود: طرح لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی این منطقه نیست بلکه برای معابر فرعی محلات منطقه نیز صورت می‌گیرد که در کمتر از پنج ماه اخیر سرعت لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در منطقه ۳ قابل توجه بوده است.

او با بیان اینکه لکه‌گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آن را در پی خواهد داشت ادامه داد: شهرداری منطقه ۳ این عملیات را با جدیت ادامه می‌دهد.

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان ضمن تشکر از شکیبایی شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه گفت: لیست مناطقی که در پنج ماهه سال پوشش و لکه گیری و ترمیم آسفالت آن‌ها انجام شده در پورتال شهرداری منطقه ۳ همدان به آدرس zone ۳.hamedan.ir) قابل مشاهده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار