جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: دانشگاه علوم پزشکی قزوین کمبود احتمالی دارو‌های کرونایی را پیگیری کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین با اشاره به ارسال گزارش‌هایی در خصوص کمبود دارو به خصوص دارو‌های مرتبط با کرونا، گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید این مساله را مورد بررسی قرار داده و پیگیر وضعیت موجودی این اقلام دارویی باشد.

حبیبی در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین افزود: موج سهمگین کرونا در استان قزوین در دست کنترل است و روند بیماران بستری در استان به ثبات رسیده است.

او با اشاره به تاثیر محدودیت‌ها در کمک به کنترل کرونا، گفت: در طرح محدودیت‌های ترددی استان قزوین بالغ بر ۱۸ هزار خودرو به مبالغ یک میلیون، ۵۰۰ و  ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

حبیبی تصریح کرد: باید از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نظارت‌های بیشتری باید در خصوص محدودیت تردد‌های شبانه صورت گیرد.

او با بیان اینکه برای پیشگیری و کنترل بیماری دانشگاه علوم پزشکی موظف به شناسایی بخش‌ها و روستا‌های پر خطر است؛ اظهار داشت: تمهیدات لازم نیز توسط فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص مناطقی که بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی جزو مناطق پر خطر هستند سنجیده شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان با بیان اینکه شهرستان‌های بوئین زهرا، قزوین و آبیک باید به صورت ویژه مورد نظارت قرار گیرند، افزود: باتوجه به اینکه این شهرستان‌ها جزو شهرستان‌های حاد کرونایی قرار دارند؛ لازم است که مورد بررسی بیشتری از حیث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رسیدگی به وضع درمان بیماران قرار گیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار