معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان از موفقیت ۲ دانش‌آموز و یک دبیر زنجانی در جشنواره کوچ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جشنواره کوچ جشنواره‌ای با رویکرد سلامت دانش‌آموزان است.

او با اشاره به اینکه نخستین جشنواره کشوری کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان به میزبانی استان سمنان برگزار شد، افزود: این جشنواره از اسفند‌ماه سال ۱۳۹۹ در محور‌های فعالیت بدنی با هدف کنترل وزن، عوارض و پیامد‌های چاقی، سبک زندگی فعال و سالم، تغذیه سالم و هدفمند، پیشگیری از چاقی و مدیریت وزن برگزار شد.

تاراسی ادامه داد: جشنواره کوچ در قالب  فیلم داستانی، عکس، پویانمایی، نقاشی، دلنوشته (تجربه گردانی)، ایده‌پردازی و خلاقیت، کاریکاتور، نرم افزار و پوستر آموزشی برگزار شد.

او با اشاره به اینکه این جشنواره برای دانش‌آموزان، والدین و همکاران فرهنگی برگزار شده است، گفت: در این جشنواره ۲ هزار و ۲۸ اثر از سوی استان‌ها به دبیرخانه استان سمنان ارسال و پس از بررسی و داوری آثار، نتایج و نفرات برتر بخش‌های مختلف در ۳بخش دانش آموزان، همکاران فرهنگی و والدین معرفی شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت  آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و همکار تربیت بدنی از استان زنجان حائز رتبه کشوری شدند، ادامه داد: مریم نیساری دیبر تربیت بدنی مقطع متوسطه دوم مقام نخست در بخش کاریکاتور را کسب کرد، آیلین رسولی، پریناز محمودی مقام دوم عکاسی و نقاشی را کسب کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.