عضو شورای شهر تهران گفت:دولت جدید قول داده است که در زمینه حمل و نقل عمومی مساعدت داشته باشد و ما هم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اولویت‌های کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: کمیسیون حمل و نقل یکی از کمیسیون‌های مهم شورای شهر تهران است که باید در آن برنامه‌ریزی‌های مناسب شهر تهران انجام شود و طبق اولویت‌ها به حمل و نقل عمومی رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: مشکلات کنونی در حوزه حمل و نقل باید کاهش پیدا کند، اما تمام این کار‌ها نیاز به همت و منابع دارد که امیدواریم در جلسه کمیسیون در مورد آنها صحبت می‌کنیم و وارد جزئیات خواهیم شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: خوشبختانه دولت جدید قول داده است که در زمینه حمل و نقل عمومی مساعدت داشته باشد و ما هم پیگیری می‌کنیم، البته مدیران ارشد شهرداری هم در این موضوع دخیل هستند.

قائمی با اشاره به وضعیت ترمینال شرق تهران یادآور شد: ترمینال شرق ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و شورای پنجم تصمیم گرفته است این ترمینال را به مجموعه‌ای با چند کاربری تبدیل کند که این موضوع مصوب شده و باید مجددا مورد بررسی قرار بگیرد،در غیر این صورت لازم آن را لغو خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار