مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با یاری خیران، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های اجرایی، ۵۴ مسکن مددجویی در «هفته دولت» افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بعداز ظهر امروز با اشاره به اینکه ۵۴ مسکن مددجویی در «هفته دولت» افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: از خیران، بنیاد مسکن و دستگاه‌های اجرایی که برای خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن مناسب، تلاش‌ها و کمک‌های ارزنده‌ای را به کمیته امداد ارائه کردند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

او افزود: پس از شناسایی مددجویانی که از مشکل مسکن رنج می‌بردند، تمهیدات لازم برای ساخت یا خریداری منزل برای آن‌ها صورت گرفت که در روستا و مناطق محروم شهرستان‌های اصلاندوز، پارس‌آباد و گرمی، ۵۴ خانوار تحت حمایت شناسایی شدند که با مشکل مسکن روبه‌رو بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه از اواخر سال ۱۳۹۹ ساخت منازل مسکونی برای این مددجویان در دستور کار کمیته امداد استان اردبیل قرار گرفت، تصریح کرد: سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی کمیته امداد و تسهیلات بانکی بنیاد مسکن به منظور تامین منازل مددجویی به این امر اختصاص یافت.

دشتی تأکید کرد: مسکن یکی از گران قیمت‌ترین خدمات کمیته امداد است که هزینه‌های بسیاری را در بر می‌گیرد، اما از آنجا که با رفع مشکل مسکن بخش مهمی از نیاز‌های اساسی مددجویان رفع می‌شود از خیران خواستاریم با کمک‌های خود در این زمینه بیش از پیش یاریگر محرومان باشند.

او با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات عمرانی و تامین مسکن مناسب برای خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم است، بیان داشت: تامین مسکن برای مددجویان می‌تواند زمینه‌ساز توانمندسازی و خوداتکایی آن‌ها شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضمن قدردانی از بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، دستگاه‌های اجرایی همسو و بانک‌های عامل گفت: امیدواریم با همکاری و همیاری‌های هرچه بیشتر شاهد بهره‌برداری از ساخت و خرید منازل برای خانوار تحت حمایت فاقد مسکن باشیم تا در منازل جدید خود ساکن شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.