تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از مسابقات جام جهانی قرار است دی ماه ۲ دیدار دوستانه برابر جمهوری آذربایجان برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از رقابت‌های جام جهانی قرار است اوایل سال آینده در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند. بعد از این که شیوع ویروس کرونا باعث شد رقابت‌های جام ملت‌ها به تعویق بیفتد، حال با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی‌ها اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی کویت برگزار می‌شوند. از همین رو کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان برای آن بازی‌ها برنامه ریزی لازم را انجام داده است تا ملی پوشان با دست پر به مسابقات جام ملت‌های آسیا بروند.

ظاهرا فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان امروز نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده است تا ملی پوشان فوتسال کشورمان دی ماه در دیداری دوستانه به مصاف این تیم بروند. تیم ملی فوتسال جمهوری آذربایحان از چند ماه دیگر باید در مسابقات جام ملت‌های اروپا شرکت و به خاطر این که با آمادگی خوبی به این بازی‌ها برود، قصد دارد ۲ دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران برگزار کند.


بیشتر بخوانید


هنوز تاریخ دقیقی برای این بازی ها مشخص نشده، اما قرار است این دیدارها به میزبانی جمهوری آذربایجان برگزار شوند. محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان سال گذشته سفر کوتاهی به جمهوری آذربایجان داشت و از امکانات سالن فوتسال این کشور ابراز رضایت کرد. همان موقع قرار شد در اولین فرصت ۲ تیم چند بازی دوستانه برگزار کنند. حال قرار است این بازی ها دی ماه هم زمان با ایام فیفادی برگزار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار