جلسه هیئت‌ مدیره باشگاه و کادرفنی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان

هیئت‌ مدیره باشگاه ذوب آهن برای بازگشت تیم فوتبال این باشگاه به روزهای خوب در جلسه‌ای با کادرفنی به بررسی شرایط فصل آینده پرداختند.

محمدمهدی رمضانی مدیر روابط‌ عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص جلسه هیئت‌مدیره  باشگاه ذوب آهن با کادرفنی گفت: یازدهمین جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره: مرتضی یزدخواستی، بهزاد کرمی، محمود شعاعی، فرشاد دادفر و مجتبی فریدونی  امروز برگزار شد.

او در ادامه افزود: در این نشست که به ریاست مرتضی یزدخواستی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه برگزار شد، اعضا درخصوص رویکرد جدید باشگاه، مبنی بر بازگشت ذوب‌آهن به جایگاه اصلی خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه ذوب‌آهن درباره این جلسه اظهار کرد: در این جلسه با اشاره به انتخاب خوب و حرفه‌ای باشگاه درخصوص انتخاب سرمربی، کادر فنی و جذب بازیکنان اظهار امیدواری شد در فصل جدید لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با تیمی منظم، حرفه‌ای و بدور از حاشیه لیگ بیست و یکم را آغاز کند.

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین محمود یزدخواستی سرپرست، مهدی تاتار سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن با حضور در جلسه هیئت‌مدیره در خصوص برنامه‌های مدنظر تیم فوتبال ذوب‌آهن گزارشی ارائه و در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار