صادرات ۳ میلیون دلاری تعاونی‌های اندیمشک از ابتدای سال تاکنون

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: صادرات تعاونی‌های اندیمشک از ابتدای امسال تاکنون ۳ میلیون دلار بوده و انتظار جهش آن را در زمستان داریم.

سید ناصر حسینی رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری ۷۵۰ ساعت دوره در شهرستان برای کار آفرینان، گفت: پارسال صادرات تعاونی‌های اندیمشک ۱۰ میلیون دلار بوده که امسال تاکنون ۳ میلیون دلار نیز صادرات داشته ایم و انتظار می‌رود این رقم در فصل زمستان جهش خوبی داشته باشد.

او با بیان اینکه جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله در کشور برگزار می‌شود، افزود: توانستیم در سال‌های ۹۶ تا ۹۹ امتیاز‌های خوبی را کسب کنیم و در جشنواره سال ۹۹ از بین ۱۹ تعاونی برتراستان خوزستان ۵ تعاونی برتر به اندیمشک اختصاص داده شود.

حسینی ادامه داد: در سال ۹۹ موفق شدیم ۱۲ شرکت تولیدی تشکیل دهیم که از ابتدای سال جدید تاکنون ۱۵ شرکت تعاونی دیگر نیز شروع به کار کرده اند که برای جوانان اندیمشک اشتغال زایی در این زمینه‌ها ایجاد شد.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اندیمشک مدیران در راس کار را توانمند، شایسته و مجموعه‌ای پویا و فعال در سطح کشور خواند که به دلیل فعالیت‌های بسیار خوب باعث شد نتایج خوبی کسب کنیم.

همچنین پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: صنعت فرش بافی شهرستان در حال تبدیل شدن به یک برند ملی است 

او با اشاره به شعار «هر خانه یک کارخانه» گفت: در شهرستان از مشاغل خانگی حمایت می‌شود و در همین جهت به مشاغل خانگی به خصوص در روستاهای هدف تسهیلات اشتغال زایی پرداخت می شود. 

جهانگیری بیان کرد: هدف ما حمایت از کالای ایرانی تولید داخل و اشتغال زایی پایدار برای جوانان در اندیمشک است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.