مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز از زیر سازی و انجام عملیات روکش مجدد آسفالت بلوار انقلاب خبر داد.

امیر کعبی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: زیر سازی و روکش آسفالت بلوار انقلاب با پیگیری‌ها و تلاش‌های بی وقفه حوزه معاونت فنی عمرانی منطقه در دست اقدام قرار گرفت.

او افزود: در این عملیات که با مساعدت و همکاری سازمان عمران شهری شهرداری اهواز در دست اقدام قرار گرفته است ابتدا آسفالت فرسوده و استهلاک شده تراش داده شد و سپس با انجام عملیات زیر سازی اقدام به انجام عملیات روکش مجدد آسفالت و لکه گیری ماشینی کرده اند.

کعبی بیان داشت: پیشرفت فیزیکی این عملیات تا کنون مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع را شامل می‌شود و با جدیدت در حال پیشروی است و ارتقای  خدمات رسانی به مردم، تامین رفاه و آسایش شهروندان، توسعه عمران شهری و توزیع مناسب و یکسان خدمات در محلات مختلف، از جمله اهداف شهرداری است.

مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز ادامه داد: شهرداری تلاش می‌کند به تمامی سطح حوزه خود به طور یکسان خدمات رسانی کند و به مطالبات مردم جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۷:۴۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
پس خیابون های منازل نورد لوله کوی مهدیس منطقه هشت شهرداری که اصلاً آسفالت ندارند وخیابون ها خاکی هستند کی قراره آسفالت بشه ؟؟؟؟
تا الان چندین بار اومدین و زیر سازی کردید ولی هیچ خبری نیست که نیست؟؟؟؟
واقعاً چه کسی قراره به داد ما برسه؟؟؟؟؟
به خدا زشته برای یه مثلا ًکلان شهر اونم منطقه ای که تقریباً نزدیک به مرکز شهر