رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: برای آشنایی با محیط الکترونیکی آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصصی پزشکی شرکت در آزمون آزمایشی برای داوطلبان فراهم شده است.

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره برگزاری آزمون آزمایشی برای داوطلبان شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی  اظهار کرد: داوطلبان آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شهریور ۱۴۰۰ توجه داشته باشند آزمون در ٢ بخش کتبی (چهاار گزینه ای) و شفاهی ( PMP,KF,KFP ...) به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور آشنایی با محیط نرم افزار مذکور، امکان شرکت در آزمون آزمایشی برای داوطلبان فراهم شده است. دسترسی به نرم افزار آزمون آزمایشی از طریق سایت exam.sanjeshp.irو از هر سیستم عامل امکانپذیر خواهد بود و داوطلبان می توانند از منزل، دانشگاه، کافی نت و ... با استفاده از رایانه (یا لپ تاپ) به نرم افزار آزمون دسترسی داشته باشند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: در صفحه آزمون آزمایشی، فیلم آموزشی جهت آشنایی داوطلبان با نحوه ثبت نام در سایت و کار با نرم افزار قرار داده شده است. لازم است داوطلبان حتما فیلم آموزشی را ملاحظه کنند.

هاشمی نظری بیان کرد: سامانه در حال حاضر فعال است و داوطلبان می‌توانند بعد از ثبت نام در سامانه و ورود به پنل کاربری و انتخاب آزمون های
مورد نظر به صورت آزمایشی اقدام به برگزاری آزمون کنند و به منظور شبیه سازی محیط آزمون، برای آزمون آزمایشی مدت زمان در نظر گرفته شده است که به محض ورود داوطلب به محیط نرم افزار فعال خواهد شد و داوطلبان در زمان استفاده از نرم افزار به این نکته توجه داشته باشند .

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: در صورتی که داوطلب بخواهد مجدد آزمون را تکرار کند، بایستی وارد پنل کاربری شده و آزمون مورد نظر را مجدد شروع کند. سامانه آزمون آزمایشی شامل آزمون هایی با سوالات مشابه آزمون کتبی (چهار گزینه ای) و آزمون شفاهی است و شرکت در آزمون های آزمایشی اجباری نیست و حضور یا عدم حضور داوطلب در آن بر نتیجه آزمون اصلی تأثیرگذار نخواهد بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار