همزمان با هفته دولت آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی، زیر ساختی، اداری، آموزشی، تولیدی و خدماتی شهرستان خرامه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: هفته دولت فرصتی است که خدمات ارائه شده در سطح جامعه به اطلاع مردم رسانده شود و افتتاح پروژه‌های مختلف در سطح شهرستان خرامه موید سعی و تلاش دولت در راستای خدمات رسانی به عموم مردم جامعه است.

او به افتتاح طرح های عمرانی و زیر بنایی در شهرستان خرامه اشاره کرد و افزود: افتتاح و به بهره‌برداری رساندن پروژه های عمرانی و زیربنایی نشان از عزم راسخ مسئولین در جهت خدمات رسانی به مردم است.

رضایی، به افتتاح پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، اداری، آموزشی، تولیدی اشاره کرد و گفت: امروز خوشبختانه شاهد افتتاح پروژه‌هایی در سطح شهرستان خرامه هستیم که از زمان آغاز عملیات اجرایی برخی از این پروژه ها از یک دهه گذشته بود. با پیگیری های به عمل آمده و مساعدت مسئولان ارشد استان، اکنون شاهد افتتاح این پروژه ها هستیم.

او ادامه داد: در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان با تمام توان از اجرای طرح های عمرانی مانند آبرسانی از سد درودزن و ایجاد اشتغالی پایدار بر مبنای صنعتی شدن شهرستان حمایت خواهیم کرد تا این شهرستان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهیم.

معاون عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: شهرستان خرامه در یک شاهراه حیاتی واقع شده و ظرفیت قابل توجهی را برای توسعه و پیشرفت داراست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار