۳۲ پروژه با اعتبار حدود ۷۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به مناسبت هفته دولت در شهرستان زرقان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیداحمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم افتتاحیه این طرح‌ها با بیان این که دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان با تمام توان برای اتمام پروژه‌ها و افزایش رفاه مردم تلاش کرده اند، گفت: در شرایط تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی علیه کشور و شیوع بیماری کرونا این اقدامات ارزشمند در هفته دولت تقدیم مردم شریف استان از جمله اهالی شهرستان زرقان شده است.

او با اشاره به این که افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی، صنعتی، کشاورزی و درمانی موجب بهبود شرایط زندگی مردم در شهرستان تازه تأسیس زرقان خواهد شد، افزود: با توان و همت مردم شهرستان زرقان و اهتمام دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی به زودی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این شهرستان خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: با ظرفیت‌های بالقوه متعددی که شهرستان زرقان دارد چشم انداز بسیار روشنی را برای این خطه از استان فارس پیش بینی می‌کنیم.

در این مراسم تعداد ۸ پروژه توسط دهیاری‌ها به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در بخش زیرسازی آسفالت، سنگ فرش معابر و جدول گذاری و نیز تعداد ۲ پروژه در بخش درمان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، بهسازی مسکن روستایی ۴۷ واحد مسکونی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، یک پروژه در بخش ورزش و جوانان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، ۴ پروژه در بخش کشاورزی شامل پرورش اسب، بازسازی قنوات و گلخانه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال و ۹ پروژه در بخش صنعت با هزینه‌ای بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار