معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در استان وجود دارد که به آن‌ها دستور تخلیه داده شده و ۳۱۰ مدرسه نیز در حال بازسازی هستند.

علی اصغر ذاکران معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: اهمیت ساخت مدرسه به عنوان مکان آموزشی و تعلیم و تربیت مدنظر همه مردم بوده است، در واقع اعتبارات دولتی نیاز فضای آموزشی را رفع نمی‌کند و کمک خیران در این راستا چشم‌گیر است، در حال حاضر ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در استان اصفهان وجود دارد که از طریق مکاتبه به آن‌ها دستور تخلیه داده شده و ۳۱۰ مدرسه نیز در حال بازسازی است.


او افزود: خیران بیشتر برای ساخت مدارس تمایل به احداث فضای آموزشی و نامگذاری آن به نام خود به عنوان باقیات الصالحات دارند.


معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۰۰ نیکوکار ما را در ساخت و بازسازی مدارس یاری می‌دهند که از این تعداد ۲۰۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند و ۸۰ درصد طرح‌ها با مشارکت این افراد و سازمان‌های مردم نهاد ساخته می‌شود.


ذاکران اظهار کرد: به جرأت می‌توان گفت اگر تشکیلات و سازمان‌های مردم نهاد نبود ما در بحث نوسازی به مشکل جدی برمی‌خوردیم.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار