سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: پارسال ۲ هزار و ۴۵۱ نفر از جوانان جویای کار در استان زنجان صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، انصاری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان  یکی از راه‌های رسیدن به فرصت‌های شغلی مناسب را مراجعه به مراکز کاریابی دانست و گفت: در حال حاضر تعداد افرادی که از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل شده اند افزایش یافته است.

او ادامه داد: در سال ۱۳۹۷ هزار و ۶۴۶ نفر در استان زنجان از طریق مراکز کاریابی این استان صاحب شغل شدند که این تعداد در سال ۱۳۹۹ به  ۲ هزار و ۸۰ نفر و در سال گذشته نیز به ۲هزار و ۴۵۱ نفر رسیده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان  سریعترین و ارزان‌ترین راه رسیدن به شغل مناسب را مراجعه به مراکز کاریابی اعلام کرد  و گفت: برای ارتقاء سطح مشاوره‌های شغلی، نحوه خدمات‌رسانی کاریابی‌های استان زنجان به طور مستمر بررسی می‌شود.

انصاری از فعالیت ۹ دفتر کاریابی داخلی و ۲ دفتر کاریابی بین المللی و یک مرکز کاریابی الکترونیکی در استان زنجان خبر داد و افزود: مراکز کاریابی در استان زنجان  نسبت به اشتغال جوانان فعالیت خوبی داشته اند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: شناسایی و برخورد با کاریابی‌های غیر مجاز توسط انجمن صنفی کاریابی‌های استان زنجان به جد پیگیری می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.