انصاری:

مهلت ثبت نام در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر تمدید شد

سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ثبت نام در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر تمدید شده و تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، انصاری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بابیان اینکه با آغاز ثبت نام در شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر شرکت‌های تعاونی استان زنجان نیز مشارکت فعال داشته اند، گفت: بالغ بر ۱۰۰ تعاونی حائز شرایط در گرایش‌های مختلف از جمله تولیدی، توزیعی، کشاورزی، حمل و نقل، مسکن، تامین نیاز تولید کنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی و اتحادیه‌ها نسبت به ثبت نام و تکمیل پرسشنامه اقدام کرده اند.

او شرایط ثبت نام در جشنواره تعاون‌های برتر را ۳ سال از ثبت تعاونی گذشته باشد و اطلاعات شرکت تعاونی را در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون در مدت زمان اعلام شده به روز کرده باشند عنوان کرد و گفت: زمان ثبت نام در جشنواره مذکور تمدید شد و تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان تأکید کرد: پس از اتمام مدت زمان ثبت نام که قابل تمدید هم نمی‌باشد و پس از شناسایی حائزین شرایط توسط سامانه جامع هوشمند، داوری آغاز خواهد شد.

انصاری گفت: جشنواره در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

پارسال  ۱۳ تعاونی برتر استانی و ۳ تعاونی برتر کشوری داشتیم که علاوه بر جوایز نقدی از تسهیلات با درصد پایین نیز برخوردار شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.