Vivo تلفنی را با یک ماژول دوربین قابل جدا شدن در صفحه نمایش ثبت اختراع کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina؛ ویوو اخیراً دارای حق ثبت اختراع با سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) شده است. این حق، مربوط به طراحی جدید و ابتکاری است که باعث می‌شود ماژول دوربین سلفی جدا شود .

حق ثبت اختراع سازنده تلفن هوشمند چینی (از طریق MySmartPrice) یک ماژول دوربین در صفحه نمایش را توصیف می‌کند که می‌توان آن را از بدنه گوشی جدا کرد. ماژول بدنه دوربین به یکی از گوشه‌های بالای گوشی هوشمند منتقل می‌شود و به این ترتیب می‌تواند بدون هیچ برآمدگی در بدنه قرار گیرد.

ماژول جدا شونده

 اختراع ماژول جدا شونده، شماتیک مکانیسم انتشار را به کاربران نشان می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا واحد دوربین را جدا کنند. علاوه بر این، اختراع جدید شرکت ویوو دو روش متحرک را توصیف می‌کند که به ماژول اجازه می‌دهد به سمت خارج بچرخد تا به عنوان یک عکاس سلفی معمولی عمل کند. شایان ذکر است، ماژول عنصر لنز دوربین را در خود جای می‌دهد این ماژول  مستقل از لنز متصل به صفحه نمایش است. به عبارت دیگر، عملکرد آن شبیه به یک دوربین پاپ آپ است.

آیا قابلیت جدایی  ماژول دوربین مفید است؟

ممکن است برای شما سوال شود آیا این طراحی جالب و کاربردی برای مصرف کنندگان مفید خواهد بود؟ براساس گزارش‌ها  ماژول جدا شونده به دلیل این‌که می‌تواند به عنوان یک دوربین از راه دور عمل کند و شما با کنترل آن  بتوانید عکس بگیرید، مفید خواهد بود. اگرچه، مشخص نیست که آیا این ماژول از گیرنده‌های بی سیم پشتیبانی می‌کند؟ به خاطر داشته باشید که این در حال حاضر فقط یک اختراع است و می‌تواند تلاش شرکت برای پوشش همه پایه‌ها باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار