دیدار مدیرکل میراث‌ فرهنگی فارس و رئیس کل دادگستری استان با محوریت ورود ویژه دادگستری فارس به مسائل میراث‌ فرهنگی و بازار‌های تاریخی به خصوص بازار وکیل شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی شه‌ دوست شیرازی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: دستگاه قضایی در فارس با ایجاد فضای مثبت حمایتی در تحقق اهدافی مانند حفاظت از آثار، عرصه و حریم آثار تاریخی، این اداره‌کل را همراهی کرده است.

او بیان کرد: مجموعه دادگستری با دستور ویژه رئیس‌کل دادگستری استان به صورت جدی‌تری به مسائل میراث‌ فرهنگی، بازار‌های تاریخی و  بازار وکیل شیراز ورود می کند.

شه دوست شیرازی تصریح کرد: برخی رویداد‌های فاخر فرهنگی در حال برنامه ریزی است و در هفته گردشگری زوایای پنهان سه حوزه این اداره کل با محوریت مناسبت‌های ایام اربعین حسینی تا ٢٨ صفر را برنامه‌ریزی کرده ایم که برنامه‌های آیینی فاخری با حمایت دادگستری فارس اجرا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از حمایت‌های دستگاه قضایی فارس برای همکاری در صیانت و حفاظت از آثار، عرصه و حریم آثار تاریخی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار