تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه هندیجان با توجه به شرایط کرونایی این شهرستان از مردم به ویژه جوانان خواستند، کادر درمان را در این شرایط یاری دهند.

ناصر حکیمی فعال اجتماعی هندیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به آمار مرگ و میر در سطح کشور و استان خوزستان شاهد این هستیم که بی توجهی و بی خیالی تعداد زیادی از هموطنان را در برگرفته که دچار بیماری شدید کرونا می‌گردند.

او افزود: جمعیت شهرستان هندیجان بالغ بر بیش از ۴۳ هزار نفر است، اما در سطح شهرستان هندیجان شاهد این هستیم که تعداد زیادی از همشهریان در خیابان‌ها و معابر عمومی و بازار  نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بی توجه هستند.

حکیمی بیان کرد: امروز در بازار تعدادی از جوانان را مشاهد کردم که بدون ماسک سوار برموتور سیکلت بودند، به سراغ آن‌ها رفته و گفتم چرا ماسک نمی‌زنید آنان در جواب من گفتند کرونا کجاست این بیماری شایعه ودروغ است!

این در حالی است که این بیماری پیر و جوان و مرد و زن نمی‌شناسد. تنها بیمارستان هندیجان پر از بیماران کرونایی است و اگر احیانا این جوانان درگیر بیماری شوند در بازار با رفتن به منزل خانواده خود را نیز مبتلا می‌کنند که با توجه به خطرناک بودن، ممکن است برخی از افراد را به سبنه قبرستان بفرستد.

این فعال اجتماعی در پایان با اشاره به اینکه کرونا در هندیجان همچنان می‌تازد و روزانه شاهد این هستیم که تعداد زیادی از شهروندان دچار بیماری می‌شوند و دانسته یا نا دانسته به پزشک مراجعه نمی‌کنند، اما این مسئله مرگ و میر را در سطح شهرستان افزایش میدهد، بنابراین؛ از شهروندان هندیجان به ویژه جوانان و نوجوانان درخواست دارم که با همکاری با مدیرشبکه بهداشت و درمان پزشکان و کارکنان و پرستاران بیمارستان شهدا کمک کنیم، زیرا هم اکنون میزان رعایت ماسک زدن نیز در این شهرستان تنها ۵۲ درصد است که لازم است به ۸۰ درصد و بالاتر برسد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.