قلمتان را جادویی کنید

حوزه هنری استان اصفهان، فراخوان مدرسه مداد جادویی ویژه گروه سنی ۱۰ تا ۲۰ سال را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان با همکاری مرکز ادبی قلمستان از نوجوانان و جوانان اصفهانی دعوت می‌کند تا برای کشف استعداد نویسندگی خود و پرورش آن در قالب‌های مختلف ادبی از جمله شعر، ترانه، مقاله، داستان، رمان، نمایشنامه، فیلمنامه، زندگی‌نامه، عکس‌نوشته، کاریکلماتور، و ... اقدام کنند.

این فراخوان برای نخستین بار است که در این رده سنی برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند مسیر نویسندگی خود را از سنین نوجوانی مشخص کنند و رشد دهند.

مدرسه مدادجادویی که ویژه گروه سنی ۱۰ تا ۲۰ سال است با هدف کمک به این گروه سنی برای بهتر نوشتن برگزار می‌شود، برای ثبت نام در این فراخوان و آگاهی از شرایط آن علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر با شماره تلفن ۳۲۶۰۲۰۱۴ تماس بگیرند و یا به شماره همراه ۰۹۳۸۴۱۲۶۶۵۳ در واتساپ پیغام دهند.


در توضیح این فراخوان آمده است که نوشتن، قلمرو‌های پردامنه‌ای دارد، شعر، ترانه، مقاله، داستان، نمایشنامه، فیلمنامه، زندگی‌نامه، عکس‌نوشته، کاریکلماتور، تولید محتوا، تبلیغات و... قسمت‌هایی از این ساحت گسترده هستند.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.