به همت ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان، طی مراسمی از آزادگان شهرستان کوهبنان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان برگزار شد، از آزادگان همیشه سرافراز کوهبنان تجلیل شد.

روح الله ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در این مراسم با درود به ارواح طیبه و تابناک امام خمینی (ره) و شهیدان همیشه جاوید، خصوصا شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای مدافع سلامت، شهیدان رجایی، باهنر و سردارحاج قاسم سلیمانی گفت: آرزوی موفقیت و توفیق خدمت برای دولت سیزدهم داریم و امیدواریم همگان با کمک به رئیس جمهور برای رفع مشکلات گام بردارند.

او افزود: این ایام یادآور مصائب امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) و اسارت اهل بیت (ع)  است و شنیدن خبر اسارت، سیلی خوردن، بدرفتاری و دشنام دادن به اهل بیت (ع) برای ما شیعیان واقعا دردناک هست و این موضوع که چه قدر فرزندان امام حسین (ع) سیلی خوردند تا پیام رسان خون شهدای کربلا باشند، بسیار حائز اهمیت است. 

ابراهیمی با بیان اینکه آن چه که دوران اسارت را برای آزادگان سرافراز ما در زندان‌های عراق، قابل تحمل می‌کرد، یادآوری مصائب اهل بیت (ع) بود، بیان داشت: جنگ تحمیلی که شروع شد رزمندگان ما در لبیک به  ندای امام خمینی (ره) برای دفاع از میهن عزیزمان جان فشانی کردند و  عده‌ای از رزمندگان‌دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل رسیدند، عده‌ای به افتخار جانبازی و عده‌ای هم به اسارت درآمدند.

او با اشاره به اینکه آزادگان همیشه سرافراز در زندان‌های رژیم بعث مرارت‌های فراوانی را تحمل کردند؛ اما به خاطر اسلام، انقلاب و ولایت، خم به ابرو نیاوردند، تاکید کرد: امنیت، آسایش و آرامشی که ما امروز داریم از جان فشانی‌های آزادگان و رزمندگانی است که با تمام وجود از مرز‌های عزت و شرف دفاع کردند و اجازه ندادند دشمنان و بدخواهان، یک وجب از خاک کشور ما را اشغال کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار