مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت:وجود یک خودروی نجات و آمبولانس در هر پایگاه هلال احمر یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها برای بهبود خدمت رسانی به آسیب دیدگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: کمبود خودروی نجات و آمبولانس در برخی پایگاه‌های امداد رسانی هلال احمر محسوس است و نبود این امکانات باعث ضعف در خدمت رسانی می‌شود.

او گفت: در حال حاضر به طور کلی کمبود ۱۲ خودرو در پایگاه‌ها احساس می‌شود که این ۱۲ مورد شامل کمبود ۸ خودروی نجات و ۴ دستگاه آمبولانس می‌شود.

رضایی ادامه داد: نمی‌توان گفت به غیر از این ۱۲ مورد دیگر کمبودی نداریم، چون برخی خودرو‌های موجود در پایگاه‌ها هم متعلق به جمعیت هلال احمر استان نیست و ناچار شدیم از دیگر سازمان‌ها خودرو و آمبولانس اجاره کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: به طور مثال در شهرستان سرایان یک خودروی نجات داریم که متعلق به هلال احمر نیست و از شهرداری اجاره کرده ایم.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ پایگاه هلال احمر در سطح استان  وجود دارد گفت: وجود خودروی نجات و آمبولانس در هر پایگاهی ضروری است و امیداریم  با تکمیل بودجه‌ تمام پایگاه‌های هلال احمر در سطح استان مجهز  به خودروی نجات شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار