می توانید مهمترین اخبار روزگذشته البرز را در این خبر از نظر بگذرانید و از وقایع آن اطلاع پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، این بسته خبری به مهمترین اخبار سه شنبه، نهم شهریورماه ۱۴۰۰ پرداخته و کافی است برای اطلاع بیشتر از هرخبر، تیتر آن را لمس کنید.

چهره ناخوش طبیعت زیبای طالقان / دریاچه سد در حصار زباله ها

 این روزها اطراف دریاچه سد طالقان در حصار نخاله های ساختمانی قرار گرفته است، پسماندهایی که بدون نظارت مسئولان متاسفانه توسط برخی از مردم تخلیه شده است.
 
روند مذکور آنچنان ناخوشایند است که گلایه مردم را هم به دنبال داشته است، به گونه ای که یکی از شهروندان می گوید عده ای زباله روستاهای اطراف را اینجا رها کرده اند...
 

دانستنی‌هایی برای رانندگان مبتدی

 
سرپرست پلیس راهور البرز گفت: دارندگان گواهینامه‌های رانندگی موتورسیکلت و پایه سوم در اولین مرحله ‏صدور گواهینامه در سال اول مکلف به رعایت محدودیت‌ها و شرایط ویژه‌ هستند.
 
جای خالی شناگر طلایی البرز در پارالمپیک توکیو
 
شاهین ایزدیار، شناگر البرزی تیم ملی گفت: با توجه به این که سهمیه پاراالمپیک را داشتیم اما از اعزام شناگران به مسابقات پاراالمپیک توکیو ممانعت کردند.
 

خسارت هزار میلیارد تومانی بیخ گوش کشاورزان ماهدشتی/ زمین‌هایی که تشنه‌ مدیریت هستند

 

ماهدشت با داشتن ۶ هزار هکتار اراضی کشاورزی از قدیم به عنوان قطب کشاورزی استان شناخته شده و به دلیل وسعت اراضی، پتانسیل بالا و همچنین سهمیه آبی که از سد کرج داشته در گذشته نقش مهمی را در حوزه اقتصاد کشاورزی و حتی اشتغال داشته است.

اما با وجود تغییرات اقلیمی و کاهش سهمیه حق آبه کشاورزی از سد کرج ، صنعت کشاورزی در ماهدشت ضربه بزرگی خورد که اشتغال منطقه و معیشت کشاورزان را تحت الشعاع قرارداده است...

شهردار فردیس انتخاب شد

محمدرضا آژیر با کسب ۹ رأی موافق به‌عنوان شهردار فردیس انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.