رقابت ۲۳ تعاونی خوزستان در جشنواره تعاونی‌های برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در جشنواره تعاون امسال، ۲۳ تعاونی از استان برای دریافت رتبه برتر ملی وارد عرصه رقابت شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به منظور شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون و فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی، جشنواره تعاونی‌های برتر در استان و کشور هر ساله در شهریور ماه برگزار می‌شود. 

او در خصوص اجرای فرآیند جدید انتخاب تعاونگران برتر خوزستان و کشور برای حضور در جشنواره تعاونی برتر امسال افزود: فرآیند انتخاب تعاونگران به شکل الکترونیکی و در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور انجام می‌گیرد.

غمگین بیان داشت: پس از صحت سنجی مدارک و مستندات اعلام شده از سوی تعاونگران و مشخص شدن امتیاز و رتبه نهایی با توجه به اینکه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امتیاز ۳۶۰ جهت راه یابی تعاونی‌ها به بخش انتخاب تعاونی برتر ملی تعیین شده بود، همچنین ۲۳ تعاونی از خوزستان وارد عرصه رقابت برای تعیین تعاونی برتر ملی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: ۲۹۰ تعاونی از تعاونی‌های استان نیز با کسب امتیاز بالای ۳۵۰ به عنوان گزینه‌های شایسته تقدیر ملی به مرحله رقابت یافته است.

 برنامه‌های هفته تعاون هر سال از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه در خوزستان و کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.