فرمانده پدافند هوایی شرق کشور گفت: پدافند هوایی با قدرت و اقتدار در کنار دیگر همرزمان در نیرو‌های مسلح ایستاده است و اجازه تجاوز و تعرض به آسمان کشور را نمی دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد ارسلان پرویز فرمانده پدافند هوایی شرق کشور  در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:  پدافند جمهوری اسلامی ایران در تولید و طراحی انواع سامانه‌هایی که در راستای ماموریت‌های چهارگانه پدافند است، امروز به استقلال رسیده است و به عنوان نیروی دوم ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار قرارگاه پدافند هوایی خاتم به طور مستقل کار خود را انجام می‌دهد.

او افزود: امروز پدافند جمهوری اسلامی ایران در لبه فناوری، نوآوری و علم دنیا راه می‌رود و این نیرو امروز با قدرت و اقتدار درکنار دیگر همرزمان در نیرو‌های مسلح هیچ روزنه‌ای برای نفوذ بیگانگان به آسمان را باز نمی‌گذارد و به هرگونه تجاوز و تعرض به آسمان کشور جواب کوبنده‌ای با سفیر رعد آسای موشک هایمان خواهیم داد.

امیر سرتیپ دوم ستاد ارسلان پرویز گفت: امروز دشمنان با شلیک موشک‌های کروز از هزاران کیلومتر آن طرف‌تر و از طریق حمله‌های پهپادی و هوایی توانمندی نظامی و اقتصادی کشور‌ها را به شدت تهدید می‌کنند، لذا بر این اساس آن نیرو‌هایی که در خط مقدم مبارزه با این تهدیدات هستند نیروی پدافند هوایی و هوافضای سپاه است.

پرویز افزود: پدافند هوایی کشور در حوزه‌های مختلف توانسته به پیشرفت‌های شگرفی برسد.

آیت الله عبادی امام جمعه بیرجند نیز با بیان اینکه دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بازوان قدرتمند نظام مقدس الهی هستند.

او با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با یک واسطه سرباز امام زمان (عج) هستند افزود: امروز در یک مقطع حساس قرار داریم چرا که دنیا به این نتیجه رسیده است که تا بشر گرفتار این وحشی‌ها باشد همچنان خون ریزی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: وحشی‌های خونخوار حد و مرز ندارند و هرچه به دست پیدا کنند از مغول‌ها هم حتی بدتر عمل می‌کنند وبا کشتن زن و مرد و کودک کشور‌ها را اشغال می‌کنند.

عبادی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حافظ جان و آبروی انسان‌هاست واین عبادت است که بالاتر از آن وجود ندارد افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از سرباز تا امیر همه برای عقیده خود می‌جنگند درحالی که غرب سلاح برداشته وحافظ شکم وشهوت وبرخی‌ها به دنبال این هستند تا برای این کارشان دستمرد بگیرند.

او بیان داشت: جایگاه و فلسفه کار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از انسان بسیار کار ارزشمندی است که در واقع آفات شجره انسانیت را از بین می‌برید.

عبادی بیان داشت: متاسفانه در جهان عدالتی بین ثروت وجود ندارد و ۹۹ درصد ثروت جهان در دست عده‌ای است که تنها یک درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند ودر دیدگاه اسلام سخن از ایثار وبرادری است که نیرو‌های مسلح ما خود را فدای ملت می‌کنند، اما سلاح دشمن در مقابل آدم کشی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.