سازمان هوانوردی پاکستان اعلام کرد: در دوران خروج اتباع و سربازان خارجی از افغانستان در روز‌های گذشته ۴۵۰ پرواز از فرودگاه اسلام آباد انجام شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان ، سازمان هوانوردی پاکستان اعلام کرد: در دوران خروج اتباع و سربازان خارجی از افغانستان در روز‌های گذشته ۴۵۰ پرواز از فرودگاه اسلام آباد انجام شد.

سازمان هوانوردی پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ۱۶ تا ۳۱ اوت در دوران خروج سربازان آمریکایی و ناتو از افغانستان، ۴۵۰ پرواز از فرودگاه اسلام آباد انجام شده است.

در این بیانیه آمده است: این پرواز‌های خارجی که بیشتر از افغانستان وارد پاکستان و پس از آن به مقصد دیگری انجام شده، علاوه بر پرواز‌های روزانه فرودگاه اسلام آباد بوده است.

سازمان هوانوردی پاکستان در این بیانیه اعلام کرد: در این دوران بیش از ۲۵ هزار مسافر از افغانستان وارد پاکستان شده و پس از ترانزیت به کشور‌های دیگر انتقال یافته اند که بیشتر شامل سربازان و دیپلمات‌های خارجی، کارمندان نهاد‌های بین المللی و اتباع افغان وابسته به ناتو و دیگر نهاد‌های جهانی بود.

در این بیانیه اضافه شده است: بیشتر این پرواز‌های خارجی متعلق به نیرو‌های هوایی کشور‌های آمریکا، آلمان، ترکیه، مصر، هلند، بلژیک و چند کشور دیگر بوده است.

سازمان هوانوردی پاکستان اعلام کرد: با وجود ترافیک هوایی بالا، این سازمان توانسته با مدیریت عالی، علاوه بر این پروازها، پرواز‌های روزانه را نیز طبق معمول ادامه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار