فرماندار اشکذر گفت: نبود تطابق قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های برون شهری و درون شهری این شهرستان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،هادی هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه شورای تامین شهرستان اشکذر حل مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اجتماعی جاده ترانزیتی است.

او با اشاره به گره‌های ترافیکی، تبعات اجتماعی و مشکلات بهداشتی جاده ترانزیتی شمال_جنوب گفت؛ از جوانب مختلف مردم و مسئولان در شهرستان و استان  از وضعیت نابسامان این محدوده از محور مواصلاتی انتقاد می‌کنند.

هادی نسب گفت: با وجود اقدامات متعددی که از سوی مدیریت شهرستان و مجموعه اداره‌های متولی این جاده برای ساماندهی، حفظ و نگهداری جاده انجام شد، نبود زیرساخت‌ها و مشکلات فنی باعث شد که این محدوده آن طور که شایسته است، ساماندهی نشود.

او اظهار داشت: نبود تطابق قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های برون شهری و درون شهری مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

هادی نسب عنوان کرد: فاز اول کمربندی شمالی _ شرقی از محدوده پل الغدیر تا دو راهی طبس افتتاح و راه اندازی شده است.

او گفت: با توجه به قول مساعد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد مبنی بر آماده سازی و رفع موانع موجود برای انتقال بار ترافیکی به این جاده، ضرورت دارد که متولیان نسبت به رفع نواقص و ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز اقدام کنند.

هادی نسب بیان کرد: مسئولان با جدیت پیگیر انتقال بار ترافیکی کامیون‌ها به محور کمربندی زارچ _ اشکذر هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام جادهای شهری بین شهری عریضیتر و نقطهای حادثه خیزشون حذف و استاندار بشن و با استفاده از چراغهای خورشیدی مجهز بشن و راجرز جدا کننده داشته باشن خیلی خوب میشه همه جادها پر تردد خودروهای سنکیم از محدود شهری نرن بهترم میشه
آخرین اخبار