معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان گفت: طرح تحول دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم، از سه سال قبل شروع شد اما این طرح از اردیبهشت ۱۳۹۹ به طور عملی در کارخانه فولادمبارکه انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید مهدی نقیبی معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان گفت: در تشریح طرح هوشمندسازی تحول دیجیتال، می‌توان به ارتباط ماشین آلات و تجهیزات به صورت اینترنتی اشاره کرد، یا استفاده از داده‌های بزرگ که دنیای امروزی بر مبنای داده کنترل می‌شود.


او افزود: برای اجرای طرح هوشمندسازی تحول دیجیتال باید در مرحله نخست افراد آشنا به مباحث دیجیتال که نوظهور هستند را شناسایی کنیم تا بتوانند برای هوشمند سازی به ما کمک کنند، از همین رو برای افرادی که در  فولاد مبارکه شاغل هستند، چند برنامه تدارک دیدیم و از طریق استادان به نام ایران به این افراد آموزش‌های لازم را ارائه کردیم.


معاون تکنولوژی فولاد مبارکه عنوان کرد: در مرحله دوم باید تمام افرادی که در مجموعه فولاد مبارکه مشغول به فعالیت هستند را با طرح تحول دیجیتال آشنا می‌کردیم به‌همین علت برنامه‌ای راه‌اندازی کردیم به نامه «فولادینو» تا افراد بتوانند با این صنعت آشنا بشوند.


نقیبی گفت: برنامه تحول دیجیتالی یک پروژه نیست بلکه یک راه است که ما در کارخانه فولاد مبارکه در آن قدم گذاشتیم و برای سال ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم به باشگاه فانوس دریایی وارد شویم.


او خاطرنشان کرد: باشگاه فانوس دریایی از سوی مجمع اقتصاد جهانی در سوئیس تاسیس شده‌است.


معاون تکنولوژی فولاد مبارکه گفت: شرکت‌هایی که بتوانند در تحول دیجیتال گام بردارند، از سوی مجمع اقتصاد جهانی ارزیابی می‌شوند و اگر بتوانند در این راه موفق باشند، عضو باشگاه فانوس دریایی خواهند شد.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.