رئیس اتاق اصناف بندر ماهشهر گفت: طی تاکید و دستور فرماندار شهرستان ۶ واحد قهوه خانه و قلیان سرا در این شهرستان به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی پلمپ شدند.

لطف الله اصلاحیان رئیس اتاق اصناف بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی اصناف و حسب دستور فرماندار شهرستان تعداد ۶ واحد قهوه خانه و قلیان سرا در بندر ماهشهر پلمپ گردید.

او افزود: همچنین در خصوص نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی صنوف در بازرسی‌های قبل از ظهر امروز تعداد ۳ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورات ستاد مقابله با کرونا اعمال قانون شدند.

رئیس اتاق اصناف بندر ماهشهر بیان داشت: در این جهت اکیپ‌های بازرسی مشترک با حضور بازرسین اتاق اصناف، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، کارشناسان بهداشت محیط و بازرسین اداره صمت شهرستان روزانه صبح و بعد از ظهر فعال بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد صنفی متخلف به شدت برخورد می‌شود.

طی چند هفته گذشته و با شیوع گسترده ویروس کرونا دلتا آمار مبتلایان به کرونا و همچنین مرگ و میر آن بالا رفته است، اما در همین حال تا به امروز نیز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دُز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.