معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح کرد؛

الگوگیری مناطق ۲۲ گانه تهران برای احداث پارکینگ‌های طبقاتی از منطقه ۱۸

هاشمی گفت: منطقه ۱۸ در ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی به خوبی عمل کرده است و مناطق دیگر تهران هم می‌توانند از این منطقه الگوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره فعالیت‌های عمرانی انجام شده در منطقه ۱۸ تهران گفت: دو اقدام خوبی که در منطقه ۱۸ در حال انجام است، یکی ایجاد پارکینگ‌های عمومی و دیگری تعریض خیابان‌های با کیفیت منطقه است.

وی افزود: در زمینه پارکینگ‌های طبقاتی، معاونت حمل و نقل هم کمک می‌کند تا پروژه‌ها به بهره برداری برسند و در زمینه تعریض خیابان‌ها هم مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند و دو خیابان را بازدید کردیم که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر مناطق ۲۲ گانه شهر تهران باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: منطقه ۱۸ در ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی هم به خوبی عمل کرده و شروع خوبی داشته و مناطق دیگر تهران هم می‌توانند از این منطقه الگوگیری کنند و وظیفه سازمان حمل و نقل و ترافیک هم در این زمینه این است که بیشتر کمک کند، چراکه اولویت ما مناطق جنوبی تهران است و امیدواریم بتوانیم بهتر کمک کنیم.

هاشمی تصریح کرد: چه بخواهیم عملیات تعریض انجام دهیم و چه عملیات عمرانی، مردم نارضایتی‌های خاصی نسبت به محیط زندگی خود دارند و نسبت به محل زندگی خود الگو‌ها و علایق خاصی دارند که پذیرفتن تغییر در آن‌ها برایشان سخت است، اما منطقه ۱۸ در این کار موفق بوده و هر چند در شروع این کار نارضایتی وجود داشته، اما افراد زیادی هم رضایت بسیاری داشتند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار