صفری گفت: در حال حاضر ۴۷ بیمار کرونایی در آبدانان بستری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،ایرج صفری رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان  گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) از ابتدای مرداد ماه امسال با شروع پیک پنجم کرونا و با افزایش روند روزافزون تعداد بیماران کرونایی، آماده خدمات رسانی به مردم شهرستان است.

او بیان کرد: تعداد بیشماری از این بیماران روزانه به مراکز بهداشتی و درمانی و به صورت سرپایی و بستری به بخش کرونا در بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان مراجعه می‌کنند.

صفری افزود: در طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰ نفر بیمار بستری و ۱۶ نفر به صورت بستری موقت در بخش‌های بیمارستان پذیرش شده‌اند.

رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان عنوان کرد: در حال حاضر ۴۷ نفر بیمار در بخش کرونا و نزدیک به ۴۰ نفر در بخش کرونای تنفسی و درمانگاه تنفسی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

او ادامه داد: کادر درمان به ویژه متخصصین و پرستاران به صورت شبانه روز و جهادگونه در حال ارائه خدمت به مردم شهرستان آبدانان هستند.

صفری اعلام کرد: با توجه به اینکه سرعت و قدرت انتشار این بیماری در این پیک بسیار بالا است و روزانه تعداد زیادی از شهروندان به صورت خانوادگی مبتلا می‌شوند، خواهش ما از همه مردم این است که نکات بهداشتی را رعایت کنند و به کمک کادر خسته درمان آیند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.