فرماندار همدان خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۹ طرح در همدان

فرماندار همدان گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۲۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی محمدی فرماندار همدان در مراسم افتتاح طرح‌های شهرداری همدان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۱۲۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، اظهار داشت: به همین منظور سه طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و بهداشتی به صورت نمادین افتتاح می‌شود.

او با اشاره به افتتاح طرح‌های زیر بنایی شامل آب، برق و گاز ابراز داشت: ۲۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان برای بهره‌برداری طرح‌های شهرستان همدان در حوزه زیر بنایی در نظر گرفته شده است و تعداد هشت طرح با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه ۱۳۲ میلیارد تومان برای افتتاح طرح‌ها در حوزه عمرانی شهرستان همدان و فامنین در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در این جهت ۷۷ طرح عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید و ۶ طرح با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

او با اشاره به طرح‌های حوزه عمران روستایی بیان کرد: در این خصوص هفت طرح بهسازی، ۹ طرح مسکن محرومین و طرح مقاوم‌سازی روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه برای افتتاح ۹ واحد تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و صنعت ۴۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: این طرح‌ها شامل آبیاری تحت فشار، دامداری و تولید روغن‌های صنعتی است.

او با اشاره به طرح بهداشت و درمان عنوان کرد: در مجموع ۲ طرح خدمات و درمانی با اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان در سطح همدان افتتاح می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه یک مهمانپذیر با اعتباری بالغ بر ۱۲.۵ میلیارد تومان در سطح شهر همدان افتتاح می‌شود، گفت: در مسکن شهری (مسکن مهر) در سطح شهرستان همدان تاکنون ۱۱ هزار و ۵۲۱ واحد کلنگ‌زنی شده و در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۵۶ واحد آن آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

اوبا اشاره به طرح‌های آموزش، نوسازی مدارس و کتابخانه‌های عمومی، عنوان کرد: به همین منظور ۶ میلیارد تومان برای افتتاح طرح کتابخانه حبیب الله مظاهری هزینه شده و ۷۰۰ میلیون تومان برای طرح نوسازی مدرسه روستایی در نظر گرفته شده است.

محمدی با بیان اینکه در مجموع ۱۲۹ طرح کلان شهری با اعتباری بالغ ۴۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مبلغ ۱۲۸ میلیارد تومان در قالب ۱۵ طرح کلنگ‌زنی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.