کوثرین با اشاره به آغاز بکار دولت سیزدهم گفت: مدیران و فرمانداران سراسر استان باید همچون گذشته با جدیت و تلاش بیش از پیش کار‌ها را پیگیری و به وظایف محوله بخوبی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست فرمانداران و بخشداران استان در تالار امام رضا (ع) زاهدان گفت: مدیریت توزیع کالا‌های اساسی، بازگشایی مدارس، شیوه نامه کرونا و ساز و کار‌های مربوط به آن و بحث سوخت باید به عنوان موضوعات مهم بررسی و پیگیری شود.

وی افزود: روی کار آمدن دولت مردمی به ریاست دکتر رئیسی طبیعتاً با تغییراتی در سطوح کلان مدیریتی و برنامه‌ها همراه است به همین سبب تمامی مسوولان سیستان و بلوچستان پیرو تغییراتی که در مدیریت‌های بالادستی اتفاق می‌افتد به لحاظ اخلاقی و اداری باید در چهارچوب دولت مستقر کار را انجام دهند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوش‌حالیم که هیچ رخوت مدیریتی در این استان به وجود نیامده و تمامی مدیران و کارشناسان به فعالیت خود همانند قبل ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: جابجایی و عزل احتمالی برخی مدیران با اطلاع و هماهنگی مدیران شهرستانی و استانی صورت می‌گیرد.

کوثری تصریح کرد: رضایت فرمانداران از مدیران شهرستانی در ارزشیابی آنان بسیار موثر و از ضروریات است.

وی افزود: در زمینه بازگشایی مدارس باید ملاحظاتی را در نظر گرفت چراکه تبعات فردی، خانوادگی و اجتماعی مورد نظر است و سیاست‌های کلان باید اجرا شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دولت جدید بر مبنای وحدت ملی پایه گذاری شده که این امر در استان ما یک اهمیت مضاعف دارد و باید برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ما به گونه‌ای باشدکه وفاق ملی ما را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات ما باید برای تولید، رفع موانع و تقویت آن به کارگیری شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار