رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام انتصاب سیدحمید سجادی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سانتونخا، رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام (IFBB) طی نامه‌ای انتصاب سید حمید سجادی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان ایران تبریک گفت و برای او در وزارت ورزش و جوانان آرزوی موفقیت کرد.

در نامه رافائل سانتونخا به وزیر ورزش و جوانان ایران آمده است:

"آقای حمید سجادی عزیز

وزیر محترم.

امیدوارم که در سلامت کامل قرار داشته باشید.

به شخصه از طرف خودم و فدراسیون جهانی مفتخرم که تبریکات گرم خود را برای انتصاب شما به عنوان وزیر ورزش جمهوری اسلامی ایران اعلام کنم و امیدوارم در پناه بصیرت، کارآمدی و تجربه شما ورزش ایران بتواند پیشرفت خود را کما فی السابق داشته باشد.

پرورش اندام و فیتنس ورزش‌های بسیار محبوبی هستند و به خود می‌بالم که فدراسیون ایران به عنوان یکی از فعال‌ترین فدراسیون‌های ملی است که رکورد‌های بسیار عالی در سطح بین المللی است و چندین مقام قهرمانی جهان در بین ۲۰۳ کشور عضو IFBB را توانسته کسب کند.

در حال حاضر چندین پروژه آموزشی و رویداد بین المللی توسط ما در ایران در حال پیگیری است که می‌تواند به فرصتی خوب برای ورزشکاران و مقامات بین المللی تبدیل شود که از جاذبه‌های ایران بهره‌مند شده و لذت ببرند و به دنبال آن متوجه امکانات خوب ورزشی ایران شوند. به شخصه خودم به تازگی در ایران آن‌ها را ملاقات کرده ام (آوریل گذشته).

برای این فعالیت‌ها ایران می‌تواند پنجره‌ای جدید به روی جامعه بین المللی بگشاید و از آن طریق فرهنگ غنی، سنت‌ها و زیبایی‌های کشور ایران را به جهانیان ارائه دهند.

امیدوارم که شما را به زودی ملاقات کنم.

با تقدیم بهترین احترامات

رافائل سانتونخا، رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام"

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار