داوطلبان جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، در قالب تفاهم‌نامه مشترک با انجمن سینمای جوان استان مهارت‌های لازم را در زمینه عکاسی و فیلم‌سازی کسب می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کاظم خیری معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه همکاری مشترک این جمعیت با انجمن سینمای جوان استان، در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان جوانان منعقد شد.

او افزود: با توجه به امر مهم ترویج فرهنگ داوطلبی و استفاده از فضای رسانه به‌عنوان بازوی اصلی در فعالیت‌های بشردوستانه و توجه به اقشار آسیب‌پذیر، گسترش همکاری‌های آموزشی، اجتماعی و امدادی از اهداف اصلی این تفاهم مشترک بود.


بیشتر بخوانید


خیری اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های مشترک هردو نهاد در راستای توانمندسازی جوانان استان در این حوزه و همکاری در ارائه خدمات آموزشی با برگزاری دوره‌های متعدد، از مهم‌ترین مسائل موردنظر در این همکاری مشترک است.

او اظهار داشت: برگزاری این کلاس‌ها در سه محور آموزشی عکاسی، آموزش فیلم‌نامه‌نویسی و دوره تعاملی فیلم‌سازی است که اعضای جمعیت هلال‌احمر با تخفیف ویژه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

خیری ادامه داد: رسانه می‌تواند در فعالیت‌های اجتماعی جمعیت هلال‌احمر بسیار کمک‌کننده باشد و برای ترویج فرهنگ داوطلبی باید هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم چراکه کار داوطلبانه امکان دفاع از ارزش‌های انسانی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار