نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه هفته پیش رو که با حضور رئیس مجمع نمایندگان اصفهان و وزیر کشور برگزار خواهد شد در خصوص انتخاب استاندار مذاکره می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با ابراز امیدواری از حل مشکلات اصفهان در دولت جدید گفت: تا زمانی که مدیران اصفهان به خصوص استاندار مشخص نشود نمی‌توان به طور دقیق اظهار نظر کرد، اما در دولت جدید انتظار مرتفع شدن مشکلات استان اصفهان را داریم.

او افزود: در روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با حضور نمایندگان اصفهان و رئیس مجمع نمایندگان (حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی) درباره انتخاب استاندار مذاکرات مفصلی انجام شد.

میرزایی ادامه داد: تصمیم بر این شد که استاندار با همراهی نظر نماینده، ولی فقیه در اصفهان (حضرت آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی) و عضو مجلس خبرگان رهبری (حضرت آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی) انتخاب شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: مصوبه جلسه روز چهارشنبه براین شد که رئیس مجمع نمایندگان اصفهان مذاکرات انجام شده را به سمع و نظر وزیر کشور (سردار احمد وحیدی) برساند و تصمیم قطعی در جلسه آتی گرفته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.