جلودار زاده: سجادی باید نگاه ویژه‌ای به دو و میدانی داشته باشد/ ورزش کشورمان ۸ سال به بیراه رفته است

مهدی جلودار زاده دونده سابق کشورمان درباره دیدار امروز سجادی وزیر ورزش با خانواده دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی جلودار زاده دونده سابق کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور سجادی  وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اظهار کرد: مفتخریم اولین وزیر ورزش دو و میدانی کار در اینجا حضور یافت و او به خانه خودش آمده است. ما بعد از انقلاب وزیر نداشتیم که ورزشی باشد.  رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به قولش عمل کرد و یک ورزشکار را به عنوان وزیر ورزش انتخاب کرد.

او درباره اینکه با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان شرایط دو و میدانی بهتر می‌شود، گفت: انتظار شخصی از سجادی ندارم، اما همین که یک دو و میدانی کار توانسته وزیر ورزش شود برای ما افتخار است. به هر حال باید یک تحول عظیم در ورزش کشورمان ایجاد شود. ورزش ما همانند کشتی در گل نشسته است و ۸ سال به بیراه رفتیم و انتخاب‌های غلط و سیاست‌های اشتباهی در ورزش صورت گرفت. مطمئن باشید سجادی تحول بزرگی در ورزش ایجاد می‌کند و ما دو و میدانی کاران توقع داریم که او  نگاه ویژه‌ای به ورزش مادر داشته باشد وچنین اتفاقی رخ می‌دهد.

جلودار زاده درباره عملکرد تیم دو و میدانی کشورمان در المپیک توکیو بیان کرد:  بهتر است که بحث فنی را مطرح نکنیم. به هر حال ورزش بالا و پایین دارد. احسان حدادی را قبل از مراسم دیدم و به او گفتم که روحیه اش را حفظ کند. تفتیان هم با توجه به تمریناتی که داشت، عملکرد بدی نداشت و حریفان قوی بودند. فصیحی هم برای اولین بار در المپیک شرکت کرد و یک مرحله بالا آمد، اما در مرحله بعدی که دوندگان قوی‌تر حضور داشتند در نهایت توانست یک رکورد خوبی کسب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار