مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲هزار و ۵۰۰ شرکت تعاونی در سیستان وبلوچستان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد مهرداد جهاندیده  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته تعاون امسال در سیستان و بلوچستان ویژه برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است که به دلیل شرایط کرونایی محدودتر از سال‌های قبل و با رعایت شیوه نامه های  برگزار می‌شوند.

وی افزود: جشنواره معرفی شرکت‌های تعاونی برتر سیستان و بلوچستان در قالب شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولان استانی در این ایام برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در دنیای امروز هرگونه تلاش برای متحول کردن جامعه انسانی در بخش‌های مختلف بویژه اقتصاد و شکوفایی، توسعه متوازن و عدالت اقتصادی جز از طریق اجتماعی کردن مسوولیت‌ها و ایجاد یک نظام اقتصادی در قالب تعاونی‌ها قابل تحقق نیست.

وی بیان کرد: وقتی از فعالیت تعاونی‌ها صحبت می‌شود در واقع به نوعی کار جمعی و مشارکتی اشاره می‌کنیم بنابراین افزایش و توسعه آن‌ها مشروط به افزایش و توسعه مشارکت اجتماعی در جامعه است.

وی تقویت نقش تعاونی‌ها در فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی، تمهید بستر‌های لازم برای حضور موثرتر تعاونی‌ها در تمامی عرصه‌‏های اقتصادی، توسعه آموزش‌‏های فنی و حرفه‌‏ای به منظور افزایش کارآمدی و توانمندسازی تعاونی‌ها و تاسیس تعاونی‌های فراگیر را زمینه ساز تحقق جهش در اقتصاد کشور و استان بیان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار