مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت:بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ واحد تعاونی در این استان فعالند که بیشترشان در حوزه خدمات هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با گرامیداشت هفته تعاون و با اشاره به فعالیت بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ واحد تعاونی در این استان، عنوان کرد: تعاونی‌ها در سه حوزه عمده کشاورزی، صنعت و خدمات فعالیت می‌کنند که در استان بوشهر بیشتر تعاونی‌ها در حوزه خدمات فعالند.

او بیان کرد: تعاونی‌های بانوان، دانش بنیان، روستاتعاون و عمران شهرستانی، از جمله زیربخش‌هایی هستند که بر اساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و تعهدات وزارت تعاون کار و فاه اجتماعی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یکی از برنامه‌های هفته تعاون را تجلیل از تعاونگران برتر برشمرد و ادامه داد: ایجاد اشتغال، فعال بودن، اجرای قوانین، صادرات‌گرا بودن و نوآوری از جمله شاخص‌های انتخاب تعاونگران برتر است.

او افتتاح چند طرح‌ را از دیگر برنامه‌های این هفته خواند و با اشاره به حمایت از طرح‌های تعاونی بیان کرد: واحدهای تعاونی‌ که جوانان دانش آموخته دانشگاهی را به کار گیرند تا ۲ سال حق بیمه کارفرمایشان را ما می‌پردازیم و اگر این واحدها افرادی با مدرک بالای دیپلم زیر ۳۸ سال را مشغول به کار کنند،  ۳۰ درصد حقوق قانون کارشان را ما می‌دهیم. همچنین تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد تعاونی در روستاها پرداخت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.