رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر در تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:در پی اقدامات ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و با انجام تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای مواد افیونی را قاچاقچیان موادمخدر در مرز‌های شرقی کشور تهیه و اقدام به قاچاق و انبار آن در مخفیگاه خود در جنوب پایتخت کرده است.

وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این متهم سابقه دار مواد مخدر آغاز شد.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه ماموران چندین شبانه روز در حال رصد فعالیت متهم بودند تا بتوانند در زمان و مکان مناسب وی را دستگیر کنند، تصریح کرد: شامگاه روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به جنوب پایتخت اعزام و پس از بررسی محیط پیرامونی منطقه موفق شدند با غافلگیری متهم، وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با بیان اینکه  در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقدار ۱۸۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد، گفت: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار