مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: با کمک شهرداری نسبت به رفع مشکل ۸۰ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب در این کلانشهر اقدام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید دشتی زاده، مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: ۸۰ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب در شهر اهواز شناسایی شده است که با کمک شهرداری نسبت به رفع مشکل آن‌ها اقدام می‌شود.

او با بیان اینکه وظیفه جمع آوری آب‌های سطحی با شهرداری است، افزود: با همکاری آبفا و شهرداری در جهت رفع این مشکلات اقداماتی در حال انجام است و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، سه ایستگاه پمپاژ فاضلاب الهادی، ولی عصر و زکی زاده در غرب اهواز در حال تجهیز هستند.

دشتی زاده بیان داشت: سه ایستگاه پمپاژ در پیچ بار، صنایع فولاد و قلعه چنعان در شرق اهواز نیز در حال افزایش پمپ و تجهیز هستند که تا پایان شهریورماه این ۶ ایستگاه آماده می‌شوند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز ادامه داد: طرح جامع فاضلاب اهواز در ۱۱ نقطه اهواز اجرا و کل مجموع اعتبار طرح یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان است که در اختیار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که مجری طرح به شمار می‌رود، قرار می‌گیرد و زمان طرح سه ساله خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.