توزیع ۱۶۶ دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان و دانشجویان چهارمحال و بختیاری

۱۶۶ دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فاقد هرگونه تجهیزات هوشمند الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۶۶ دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فاقد هرگونه تجهیزات هوشمند الکترونیکی استان توزیع شد.

او افزود: تأمین تجهیزات آموزشی برای دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی در راستای توسعه عدالت آموزشی از جمله خدمات این نهاد به خانواده‌های نیازمند است.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به برگزاری آنلاین کلاس‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها و ضرورت تهیه تجهیزات الکترونیکی هوشمند برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند اضافه کرد: تاکنون هزار و ۱۳۸ دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند تهیه و توزیع شده است.

او ضمن تقدیر از کمک‌های خیران، مؤسسات خیریه و بانک‌ها در تأمین هزینه‌های خرید این تجهیزات اضافه کرد: همچنین ۱۶۶ دستگاه تبلت دیگر نیز با مشارکت بانک سپه تهیه و میان دانش‌آموزان و دانشجویان ساکن مناطق محروم استان توزیع شده است.

محمدی در ادامه بابیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و تأمین تجهیزات لازم، کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان برسانند اضافه کرد: همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، ۶ هزار دانش‌آموز و هزار و ۶۵ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه «ویژه دانشجویان» بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار